; خط لوله 42 اینچ میناب - سیریك گازدار شد
Monday, September 16, 2024
  • time : 14:28
  • Date : Tue Aug 27, 2024
  • news code : 11389
خط لوله 42 اینچ میناب - سیریك گازدار شد
مدیر منطقه شش انتقال گاز، از اتمام عملیات اتصال نهایی، تزریق گاز و بهره برداری از خطوط لوله فشار قوی انتقال گاز به شهرستان های میناب و سیریک در شرق استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز، رضا رفیعی، در این خصوص بیان داشت: با توجه به چشم انداز توسعه صنایع و رشد اقتصادی جنوب شرق استان هرمزگان در راستای محرومیت زدایی و اشتغال زایی، پروژه انتقال گاز، عملیاتی و اجرایی گردید.

وی، تصریح کرد: پس از پروژه اجرای خط لوله انتقال گاز و به اتمام رسیدن مراحل تحویل از شرکت مهندسی و توسعه، عملیات اتصال نهایی و تزریق گاز در دستور کار این منطقه عملیاتی قرار گرفت.

رفیعی، با اشاره به اهمیت این پروژه ملی، اظهار داشت: در گرمای طاقت فرسا و در شرایطی که اکثر سازمان ها به دلیل گرمای بالا تعطیل بودند؛ کارکنان این منطقه به صورت شبانه روزی عملیات اتصال نهایی و تزریق گاز را با موفقیت به انجام رساندند تا هموطنانمان در جنوب شرق استان هرمزگان نیز از این نعمت الهی بهره مند شوند.

گفتنی است، خط لوله میناب - سیریک به قطر 42 اینچ و طول 120 کیلومتر با هدف گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع شرق استان هرمزگان اجرا شده است .
 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.9.0
    V6.1.9.0