; رشد 18 درصدی آموزش كاركنان منطقه هشت عملیات انتقال گاز
Sunday, September 8, 2024
  • time : 20:45
  • Date : Mon Jul 22, 2024
  • news code : 11267
رشد 18 درصدی آموزش كاركنان منطقه هشت عملیات انتقال گاز
مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز، از رشد 18 درصدی آموزش کارکنان طی سه ماهه نخست سالجاری در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدائی، مدیر منطقه هشت، با اعلام این خبر گفت: بالغ بر12 هزار و 521نفر ساعت آموزش در طول سه ماهه نخست سالجاری برای کارکنان انجام شده که، نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 18 درصدی رشد داشته است.

خدائی، افزود: در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 10هزار و 231 نفر ساعت آموزش برای کارکنان منطقه برگزار شد که ماحصل این دوره‌های آموزشی، رشد کیفی فعالیت ها و عملکرد در منطقه بوده است.

وی، همچنین، به رشد 4 برابری دوره های آموزشی HSE برای کارکنان در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: 992 نفرساعت میزان دوره های آموزشی پرسنل رسمی و قرارداد مستقیم و یک هزار و 392 نفرساعت برای نیروهای پیمانکاری برگزار شد.

خدائی، افزود: در سه ماهه نخست سالجاری واحد HSE منطقه با آموزش این مقدار از پرسنل موفق شد با دستیابی به رشد 689 درصدی برای پرسنل رسمی و قرارداد مستقیم و رشد 193 درصدی برای پرسنل پیمانکاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، رکورد جدیدی را در آموزش نیروی انسانی به ثبت برساند.

مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز،  اثر بخشی نظام HSE را در پیشبرد و توسعه صنعت گاز بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد: در راستای مدیریت اثربخش برنامه های آموزشی، بخش HSE این منطقه، در برگزاری دوره های آموزشی تلاش مضاعفی داشته و همواره سعی بر گسترش این مهم دارد.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.9.0
    V6.1.9.0