; پایان تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز شهید رفیعی راد - آرادان
Monday, September 16, 2024
  • time : 10:35
  • Date : Tue Sep 03, 2024
  • news code : 11414
پایان تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز شهید رفیعی راد - آرادان
با توجه به ضرورت نگهداشت مناسب ایستگاه تقویت فشار گاز آرادان و تضمین سرویس دهی آن قبل از  فرا رسیدن فصل سرد سال، فرایند تعمیرات اساسی ین ایستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام شد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، مهدی زارع مدیر منطقه سه عملیات انتقال گاز، با اعلام  این مطلب اظهار داشت:  تعمیر 6 عدد ولو اسکرابر، تعویض فیلترهای 3 دستگاه اسکرابر و رفع مشکلات DGS های کمپرسور گاز از این ایستگاه، اقدامات انجام شده در این فرآیند بوده است.

وی، با اشاره به اینکه، انجام تعمیر و نگهداری و راهبری از ایستگاه آرادان به دلیل کمبود نیروهای عملیاتی و همچنین نیاز به تخصیص امکانات، تجهیزات و زیرساخت های راهبری از اهمیت و ارزش ممتاز برخوردار است، افزود: به دلیل اهمیت تعمیرات اساسی این ایستگاه و نقش آن در تامین گاز پایدار منطقه، این فرایند به مدت یک هفته طی تلاش شبانه روزی  168 نفر درشرایط آب و هوایی گرم استان سمنان انجام شد.

مدیر منطقه سه عملیات انتقال گاز، با تاکید بر گستردگی این عملیات تعمیراتی، گفت:  مجتمع پالایشگاهی و ذخیره سازی سراجه، مجتمع ایستگاهی قزوین، واحد تعمیرات اساسی منطقه سه عملیات انتقال گاز، آتش نشانی شهر آرادان، مرکز بهره برداری خطوط گاز تهران، مجتمع ایستگاهی قم، ایستگاه  تقویت فشار خرمدره و سمنان در اجرای این  تعمیرات اساسی حضور فعال و موثری داشتند.
 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.9.0
    V6.1.9.0