; حراست مأمن و جایگاه امنی برای حفاظت از منابع و سرمایه انسانی است
Sunday, September 8, 2024
  • time : 20:52
  • Date : Sun Jul 21, 2024
  • news code : 11269
مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز؛
حراست مأمن و جایگاه امنی برای حفاظت از منابع و سرمایه انسانی است
مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز در حاشیه نشست فصلی کارکنان حراست منطقه چهار عملیات انتقال گاز، واحد حراست را مأمن و جایگاه امنی برای حفاظت از منابع و سرمایه انسانی و نیز راهنمایی و هدایتگری کارکنان در مسیر برنامه ها و طرح های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، احمد امتحانی مدیر منطقه چهار در این نشست از نیروهای حراستی به عنوان مشاورین امین سازمان یاد کرد و گفت: واحدهای حراست هر مجموعه به عنوان دستگاه‌های مورد اطمینان هر سازمانی بوده و یکپارچگی شبکه در سطح منطقه در سایه تلاش نیروهای حراستی حاصل می شود.

وی، تعامل حراست با کارکنان را در یک سازمان ضروری دانست و گفت: حراست باید ضمن صیانت از کارکنان و تلاش در جهت ایجاد آرامش در مجموعه، اطلاعات لازم را در اسرع وقت تهیه و همراه با تجزیه و تحلیل در اختیار مدیریت مجموعه قرار دهد.

مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز، افزود: با توجه به این سیاست، حراست به عنوان بخش مهم هر سازمان قلمداد شده و با تخصصی و کارآمدی‌تر شدن این مجموعه، باعث می‌شود با نگاه بلند مدت به مسائل بنگرند چرا که عملکردشان به مراتب بیشتر ازبخش‌های دیگر در معرض دید عموم است.

وی به نقش حراست در حوزه‌های مختلف از جمله حریم خطوط لوله اشاره و اظهار داشت: با در نظر گرفتن وابستگی مردم و صنایع به انرژی گاز و عدم امکان تفکیک این نعمت الهی از زندگی روزمره مردم، هوشیاری و آمادگی جهت مقابله با بحران خصوصاً در حوزه سازمانی حراست بیش از پیش ضروری می باشد.

وی تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان زحمتکش حراست  منطقه چهار عملیات انتقال گاز را از دیگر اهداف حضور خود در این نشست دانست واظهار امیدواری کرد : تعهد، تخصص و برنامه ریزی های دقیق در کارها و خدمات رسانی به ملت شریف ایران اسلامی می تواند انگیزه کافی برای خدمت صادقانه فراهم آورد.

گفتنی است در پایان این مراسم که به طور همزمان در کلیه مراکز تابعه منطقه نیز برگزار شد، از ده نفر از منتخبین حراست منطقه در حوزه های مختلف تقدیر به عمل آمد.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.9.0
    V6.1.9.0