; ثبت بیش از 3 میلیون نفر ساعت كار بدون حادثه در منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران
شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۱۰:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ 
  • کد خبر : ۱۱۱۲۷
ثبت بیش از 3 میلیون نفر ساعت كار بدون حادثه در منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران
منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران با انتقال 484 میلیون متر مکعب روزانه گاز ( 101 درصد ظرفیت اسمی حجم گاز انتقال شده) در سال 1402 برای تحقق و دستیابی این امر مهم ، بیش از 3 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه را به ثبت رساند.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، "رضا رفیعی" مدیر منطقه 6 عملیات با اعلام این خبر گفت: با توجه به نقش پر رنگ تولید کنندگان عمده صنعتی در رشد ناخالص ملی، اشتغال، ارزآوری و رونق اقتصادی کشور، تامین سوخت پاک و پایدار این صنایع از مهمترین ماموریت‌های منطقه شش انتقال گاز محسوب می گردد به طوری که در سال گذشته و در راستای جهش تولید، 90درصد گاز انتقال یافته در این منطقه، صرف رشد تولید و مصارف صنعتی شده است.


وی ضمن اشاره به نقش اجرای انشعاب در پایداری انتقال گاز به صبا فولاد افزود: با ایجاد انشعاب دوم این تولید کننده داخلی علاوه بر مهیا شدن امکان افزایش برداشت گاز توسط این کارخانه، انعطاف پذیری شبکه از نظر پدافندی نیز افزایش یافت.

 

رفیعی افزود: عملیات ایمن سازی، حفاری، هات تپ و اتصال نهایی انشعاب صبا فولاد با ایمنی کامل و در شرایط وضعیت نارنجی هواشناسی در استان هرمزگان و در گرمای بالای 50 درجه با تلاش همکاران این منطقه با موفقیت به اتمام رسید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0