; خدمات شركت انتقال گاز ایران، فرا زمانی و فرا مكانی است
يکشنبه, 18 شهريور 1403
  • ساعت : ۰۷:۲۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ 
  • کد خبر : ۱۱۲۷۷
رئیس هیات مدیره شرکت انتقال گاز ایران؛
خدمات شركت انتقال گاز ایران، فرا زمانی و فرا مكانی است
رئیس هیئت مدیره شرکت انتقال گاز ایران، از منابع انسانی به عنوان مهمترین دارایی فیزیکی این شرکت نام برد و گفت: خوشبختانه سطح بلوغ سازمانی در شرکت انتقال گاز بسیار بالاست، کارکنان این شرکت فراتر از زمان و مکان و به صورت ۲۴ساعته در حال خدمت رسانی هستند، از این رو باید به صورت ویژه به این دارایی ها توجه کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، ابوالفضل فراهانی در بازدید از منطقه چهار عملیات انتقال گاز و در جمع هیئت رییسه این منطقه با اشاره به عبور موفق مجموعه شرکت انتقال گاز از پیک مصرف در زمستان گذشته، افزود: منطقه چهار عملیات انتقال گاز به لحاظ قرار گرفتن در کریدور اصلی انتقال گاز در شرق کشور، با همت جهادی موفق شد سهم خود را در انتقال پایدار گاز، طی زمستان گذشته، بخوبی ایفا کند.

مدیردارایی های فیزیکی شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به میزان خطوط لوله انتقال گاز در سطح کشور، اظهار داشت: این شرکت اکنون با ۱۰ منطقه عملیاتی و بیش از ۳۹ هزار کیلومتر خط لوله وظیفه خطیری در حوزه خدمت رسانی دارد.

فراهانی، مناطق انتقال گاز را یاور و همکار شرکت های گاز استانی و مهندسی توسعه، در راستای توسعه گازرسانی دانست و افزود: خطوط انتقال، شریان های اصلی در فرآیندگازرسانی اند و مناطق عملیاتی به عنوان متولی نگهداری این خطوط، درکنار شرکت های مذکور برای توسعه گازرسانی و پایداری آن در سطح کشور به صورت شبانه روزی در تلاش هستند.

وی، همچنین بیان داشت: با توجه به رشد و توسعه تجهیزات فنی، تأسیسات و خطوط لوله در کشور طی سال‌های گذشته، شایسته است که اصلاحات ساختاری در پست‌ها و سمت‌های سازمانی و نیروی مورد نیاز هر واحد سازمانی انجام گیرد که  البته خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی در حال اجراست.

وی، ادامه داد: به اعتقاد من، راه پیشرفت از اعتماد متقابل به همکاران می گذرد لذا هیئت مدیره شرکت انتقال گاز به دنبال افزایش منطقی سطح اختیارات در مناطق عملیاتی است.

 لازم به ذکر است،در ادامه احمد امتحانی، مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز،  نیز با اشاره به نقش منطقه چهار در پایداری انتقال گاز در کشور، گفت: این منطقه با دارا بودن وسعت سرزمینی در حدود 320 هزار کیلومتر که حدود یک پنجم کل کشور را شامل می شود، وظیفه انتقال پایدار گاز و رساندن آن به 149 شهر، 14 هزار و ۵۰۰ روستا و همچنین صنایع مهمی مانند نیروگاه ها، صنایع خودروسازی، کارخانجات صنعتی و پتروشیمی بجنورد را برعهده دارد از این رو نقش مهمی را در حوزه ایفا می کند.

وی، با اشاره به وجود نقاط قابل بهبود دراین منطقه در حوزه های مختلف ستادی و عملیاتی، ابراز امیدواری کرد با همراهی ستاد انتقال گاز و هیات مدیره آن بزودی این چالش ها مرتفع و به نقاط قوت تبدیل شوند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0