; رشد بیش از 90 درصدی شركت كنندگان مسابقات قرآنی در منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران
شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۰۷:۳۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ 
  • کد خبر : ۱۰۸۸۶
رشد بیش از 90 درصدی شركت كنندگان مسابقات قرآنی در منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران
مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز از رشد 91 درصدی شرکت کنندگان مسابقات قرآنی بهار در بهار این منطقه عملیاتی نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدائی، مدیرمنطقه 8 عملیات، در آیین افتتاحیه مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان و همچنین پانزدهمین دوره مسابقات ویژه کارکنان و همسران کارکنان این منطقه عملیاتی بر اشاعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: زندگی حقیقی در پرتو قرآن شکل می گیرد و ضرورت دارد در جهت اشاعه فرهنگ و آموزه های قرآنی در جامعه اهتمام ورزیم.


خدائی افزود: بی شک گره تمام مشکلات اجتماعی و اخلاقی در سایه قرآن و تمسک به آن  قابل حل می شود چرا که انس با قرآن و بکارگیری دستورات کتاب الهی در فعالیتهای روزمره، کانون خانواده را تقویت می نماید.
مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز به اهداف برگزاری مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی صرفا ایجاد یک رقابت مهارتی بین شرکت کنندگان نبوده و مقصود غایی انس با قرآن کریم و گسترش و ترویج این مفاهیم و معارف آسمانی در بین خانواده ها و جامعه می باشد.


وی حضور کارکنان در عرصه های قرآنی را با ارزش تلقی کرد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، 582 نفر از متسابقین شرکت نمودند که از این تعداد 169 نفر کارکنان مرد، 15 نفر کارکنان زن، 158 نفر همسران کارکنان و 240 نفر نیز فرزندان کارکنان را به خود اختصاص داده است که این آمار رشد 91 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.


همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات، کودکان حاضر در محل فرصت یافتند با شرکت در مسابقه نقاشی و خوشنویسی هنر خود در معرض نمایش قرار دهند.


بنابراین گزارش نفرات منتخب هر رشته در مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه فرزندان و پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه ویژه کارکنان و همسران کارکنان منطقه 8 عملیات انتقال گاز، علاوه بر دریافت جوایز ارزنده به عنوان نمایندگان منطقه، به مرحله سراسری راه خواهند یافت.


شایان ذکر است این دوره از مسابقات طی آیین باشکوهی در فضای روحانی و معنوی با حضور مدیر، مسئولین، کارکنان و متفکران قرآنی منطقه 8 عملیات متشکل از تمامی تاسیسات و مراکز بهره برداری برگزار و شرکت کنندگان در رشته های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم قرآن، نهج البلاغه، صحیح خوانی، اذان و قصه گویی با هم به رقابت پرداختند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0