; مسابقات قرآنی بهار در بهار، در سومین حرم اهل بیت(علیه السلام)، دلها را بهاری كرد
شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۱۰:۵۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ 
  • کد خبر : ۱۰۹۴۹
مسابقات قرآنی بهار در بهار، در سومین حرم اهل بیت(علیه السلام)، دلها را بهاری كرد
مرحله مقدماتی پانزدهیمن دوره مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان(بهار در بهار) ویژه کارکنان و همسران و بیست و پنجمین دوره ویژه فرزندان کارکنان منطقه پنج عملیات شرکت انتقال گاز ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، محمد سیفی، مدیر منطقه 5 عملیات طی سخنانی درآئین افتتاحیه این مسابقات که در تاریخ 13 اردیبهشت ماه 1403 در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد گفت: با حمد فراوان خداوند سبحان و برکات و عنایات قرآن کریم ، در این دوره از مسابقات، شاهد افزایش مشارکت بی سابقه و کم نظیر کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان هستیم.


سیفی گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در سال گذشته 202 نفر بود که امسال با توجه به علاقه وافر کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان به قرآن کریم، همچنین برگزاری دوره های آموزشی قرآن، اطلاع رسانی و تبلیغات انجام شده به 489 نفر افزایش یافت. که این آمار بی نظیر نویدبخش افزایش حدود 150 درصدی مشارکت در این دوره از مسابقات است.


سیفی از تمامی کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان جهت مشارکت در این دوره از مسابقات و همچنین از دارالقرآن الکریم منطقه و تمامی عوامل اجرایی تقدیر و تشکر ویژه نمود.


شایان ذکر است این مسابقات در 15 رشته مشتمل بر رشته های صحیح خوانی، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ موضوعی، حفظ عمومی، اذان، مفاهیم قرآن کریم، مفاهیم نهج البلاغه، سیره اهل بیت(علیهم السلام)،عکاسی، نقاشی ، خطاطی و قصه گویی در هشت رده سنی و در دو گروه خواهران و برادران و به تفکیک کارکنان - همسران و فرزندان کارکنان برگزار گردید.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0