; بازنشستگان سرمایه های غنی دانش در سازمانها هستند
يکشنبه, 18 شهريور 1403
  • ساعت : ۱۵:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ 
  • کد خبر : ۱۱۱۷۹
مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز:
بازنشستگان سرمایه های غنی دانش در سازمانها هستند
مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز گفت: بازنشستگان سرمایه های انسانی و سرشار از تجربه و تبحر هستند و باید سازمانها در قالب مدیریت دانش از این توانمندی ها استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، "احمد امتحانی" مدیر منطقه 4 عملیات در حاشیه نشست هیئت مدیره کانون و جمعی از بازنشستگان صنعت نفت خراسان رضوی با مدیران ارشد تولید و انتقال انرژی شرق کشور با بیان اینکه باید کرامت و جایگاه بازنشستگان، پیشکسوتان و ریش‌سفیدان همواره مدنظر باشد، افزود: احترام به بازنشتگان در واقع تکریم یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به مردم در بهترین سال هایی است که در سنگر خدمت به شهروندان طی شده است.
وی برگزاری  این نشست را بسیار خاص و ارزشمند خواند و آن را زمینه ساز استفاده از سالها تجربه و دانش همکاران بازنشسته، برای شکوفایی و تعالی شرکتها دانست و بر تقویت ارتباط بین این صنعت با بازنشستگان و تکریم آنها تاکید کرد.
امتحانی بازنشستگان را ولی نعمت های سازمان وگنجینه های خرد وتجربه دانسته وافزود: دعای خیر این عزیزان همواره گره گشای خادمین این بزرگواران در خانواده بزرگ صنعت نفت  بوده است.
مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان توانمندی‌های زیادی دارند و تکریم از آن‌ها صرفاً با برگزاری جلساتی از این ‌دست، محقق نمی‌شود بلکه باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای به‌کارگیری تجربیات 30 ساله آنان که بسیار ارزشمند است، انجام شود و این کار جز توسط تشکل‌ها با رویکرد هم‌افزایی توانمندی‌ها میسر نیست.
در ادامه این مراسم، ولی الله فرخی رییس هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت خراسان رضوی به تشریح فعالیت این کانون پرداخت و گفت: این کانون به منظور صیانت از حق و حقوق کارکنان بازنشسته از صندوق بازنشستگی نفت تشکیل شده و دارای 9 کمیته اقتصادی، آموزش، بهداشت و درمان، توانمندسازی و مددکاری، ورزش و سلامت، حقوقی، رسانه، نظام پیشنهادات و بانوان می باشد.
وی حفظ و افزایش منزلت اجتماعی همکاران بازنشسته، صیانت از حقوق مادی و معنوی همه اعضاء و دفاع از حقوق مشروع آنها و سعی در بهبود معیشت و ... را از جمله فعالیت های این کانون برشمرد.
این مقام مسئول فراهم آوردن زمینه لازم برای بهره وری از دانش، تجربیات و تخصص ارزشمند بازنشستگان، تلاش در جهت ارتقاء سطح بهداشت و درمان، فراهم آوردن امکانات و تسهیلات استفاده از فضاهای فرهنگی و رفاهی مناسب و برگزاری دوره های آموزشی را از دیگر فعالیت های این کانون عنوان کرد.
رییس هیئت مدیره کانون بازنشسته صنعت نفت با بیان اینکه به دنبال ایجاد بانک اطلاعاتی منسجم از اعضای این کانون هستیم تا بتوانیم با توجه به شناخت آنها خدمات بهتری را ارائه دهیم، گفت: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی بین سازمانی کمک کوچکی به ارتقای بازنشستگان این صنعت  انجام دهیم.
گفتنی است در این نشست علاوه بر مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و رییس بهداری وبهداشت صنعت نفت در شمال شرق کشور حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود در این خصوص پرداختند.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0