; فراخوان تجدید مناقصه عمومی تامین اقلام تقاضا در ستاد شركت انتقال گاز
يکشنبه, 18 شهريور 1403
عنوان گروه خبري / مناقصه .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 86
  • کد خبر : ۹۸۵۹
فراخوان تجدید مناقصه عمومی تامین اقلام تقاضا در ستاد شركت انتقال گاز
آگهي فراخوان تجدید مناقصه عمومي دو مرحله اي با ارزیابی کیفی فشرده تقاضاي شماره: 1013801038- AS تامین کامپیوتر پاک

شرکت انتقال گاز ایران در نظر دارد تجدید مناقصه تامین اقلام تقاضا را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. تمامی مراحل برگزاری مناقصه(دریافت استعلام ارزیابی کیفی و فنی، ارایه اسناد ارزیابی کیفی و فنی، دریافت باقی مانده اسناد مناقصه، ارایه پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکت ها) به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد گرفت.

1- نام و نشانی مناقصه گزار: ستاد شركت انتقال گازايران واقع درخیابان نلسون ماندلا(جردن) - بلوار اسفندیار - پلاک 27 

2- موضوع تجدید مناقصه: تامین کامپیوتر پاک

3- ترم تحویل کالا: DDP  انبار ستاد شرکت انتقال گاز ایران مستقر در منطقه سه عملیات انتقال گاز / باقرشهر 

4- مهلت زمانی دریافت کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی، فنی و اسناد مناقصه: تا ساعت  16:00 روز دوشنبه تاریخ 1402/05/30، صرفاً از طریق سامانه ستاد 

5- مهلت زمانی ارایه و بارگذاری کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی، فنی و اسنادمناقصه: تا ساعت 16:00روز شنبه تاریخ 1402/06/18، صرفاً از طریق سامانه ستاد توسط مناقصه گران بارگذاری شود. 

6- شماره فراخوان مناقصه ثبت شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد):2002092036000017 

7- نحوه دریافت اسناد کاربرگ های استعلام ارزیابی کیفی:
از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir 

8- نوع و مبلغ تضمین شرکت درفرآیند ارجاع کار: مطابق مصوبه شماره 123402/ت50659 هـ تاریخ 1394/09/22 هیات وزران و اصلاحیه بعدی آن خواهد بود.

8-1- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به میزان 1،806،500،000 (یک میلیارد و هشتصد و شش میلیون و پانصد هزار) ریال و متناسب با انواع تضمین های اعلام شده در آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت 50659هـ مورخ 1394/09/22 (شرکت های ایرانی در مقابل تضمین فرآیند ارجاع کار و تضامین انعقاد قرار داد ارزی – ریالی و  ضمانت نامه پیش پرداخت مجاز هستند به جای ضمانت نامه های ارزی، ضمانت نامه ریالی بانکی معتبر بر اساس نرخ تسعیر (سامانه نظارت ارز) نیما در زمان تسلیم ارایه نمایند.در هر دوره دوازده ماهه که نرخ تسعیر ارز ده درصد افزایش داشته باشد می باید مبلغ ضمانت نامه بروز شده و کسری آن تحویل شرکت (کارفرما) شود.

9- اطلاعات تماس مناقصه گزار: مناقصه گران درصورت داشتن هرگونه ابهام در خصوص اسناد مناقصه برای دریافت اطلاعات بیشتر می باید درخواست خود را به صورت مکتوب تا تاریخ 1402/05/31 به شماره 4177 8131 021  نمابر نموده و  یا با  شماره تلفن 4237 8131 تماس حاصل نمایند.
تبصره: اسناد ارزیابی کیفی، فنی و اسناد مناقصه و ارایه پیشنهاد قیمت به صورت فشرده در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی بارگذاری شده که مناقصه گر مجاز به دریافت آن خواهد بود.
بنابراین مسئولیت اطلاع از روند بارگذاری مناقصه و کنترل های لازم برعهده ی مناقصه گران می باشد.

10- گشایش پیشنهادها: پاکات پیشنهاد قیمت، ساعت  10:00 روز یک شنبه تاریخ 1402/06/19 به نشانی تهران – خیابان نلسون ماندلا(جردن) - بلوار اسفندیار – پلاک27، بازگشایی خواهد شد.

11- سایر شرایط متقاضیان شرکت در مناقصه:
11-1-  توانايي تهيه وتسليم ضمانت نامه انجام تعهدات به ميزان 10% كل مبلغ پيشنهادي(درصورت برنده  شدن)، متناسب با انواع تضمین های اعلام شده در آیین نامه تضمین معاملات دولتی بشماره 123402/ت50659 هـ مورخ 1394/09/22

11-2- مبلغ برآورد کارفرما 000 ، 000 ، 130 ، 36 ریال می باشد.

11-3- داشتن ظرفیت خالی ارجاع کار

12- اطلاعات کلی مناقصه در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور با کد فراخوان2002092036000017 و سایت shana.ir موجود می باشد. پاکات پیشنهاد نرخ مناقصه گرانی بازگشایی خواهد شد که براساس آیین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات تایید صلاحیت شده باشند.
WWW.NIGTC.IR 
WWW.SHANA.IR 
روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران  
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0